De Empower beleving van Philippe, Magnus en Ciel.

‘Bij Stichting Empower staat kwaliteit centraal’

Ciel: ‘Uit onderzoek bij Karakter, een centrum voor kinder- en jeugdpsychiatrie, bleek onze zoon Philippe moeite te hebben met het filteren van prikkels. We zijn daarom doorverwezen naar Stichting Empower.

'Stichting Empower heeft onze hulpvraag in kaart gebracht en een behandelplan opgesteld voor zowel Philippe alsmede onszelf. Vanaf dat moment krijgt Philippe wekelijks ambulante begeleiding en wij tweemaandelijks ouderbegeleiding thuis.

Sinds de begeleiding merken we dat er -door de verworven kennis over ADHD- meer begrip voor Philippe is. De ouderbegeleiding zorgt voor inzichten betreffende zijn ontwikkeling en biedt handvaten tijdens de opvoeding. Dit zorgt voor rust in het gezin.

Daarnaast staat bij Stichting Empower de kwaliteit van het kind centraal en niet de beperking. Hierdoor zie je je kind groeien, dat geeft een fantastisch gevoel!’

Philippe: ‘Ik vind het fijn, dat mijn begeleider Iris mij helpt om structuur aan te brengen in mijn dag. Ze leert mij om te praten over dingen die ik moeilijk vind, waardoor ik meer rust in mijn hoofd krijg.’