Persoonlijke ontwikkeling staat centraal

Werken bij
Stichting Empower

Stichting Empower biedt jou een inspirerende en innoverende werkomgeving waarin jouw beste kwaliteiten maximaal tot uiting komen. Wij vragen jou om actief mee te denken, flexibel te zijn en uiteraard persoonlijke aandacht voor onze cliënten te hebben. Wij bieden een uitdagende baan waarin niet alleen de cliënt, maar ook jouw persoonlijke ontwikkeling centraal staat.

Stichting Empower biedt marktconforme arbeidsvoorwaarden gelinkt aan de Collectieve Arbeidsovereenkomst Sociaal Werk.

Lijkt het je wat om te werken in onze organisatie? Stuur vrijblijvend je CV en motivatie naar info@stichtingempower.nl

13 oktober 2023

Iedere dag bij Stichting Empower in Zwolle is uniek en biedt de kans om cliënten met een Autisme Spectrum Stoornis (ASS) en/of ADHD en/of aanverwante problematiek samen met onze begeleiders in hun kracht te zetten. Vandaar de Engelse vertaling ‘’Empower’’. Het symbool “opplussen” in ons logo staat enerzijds voor verbetering en groei en anderzijds voor…

Bekijk vacature