Persoonlijke ontwikkeling staat centraal

Werken bij
Stichting Empower

Stichting Empower biedt jou een inspirerende en innoverende werkomgeving waarin jouw beste kwaliteiten maximaal tot uiting komen. Wij vragen jou om actief mee te denken, flexibel te zijn en uiteraard persoonlijke aandacht voor onze cliënten te hebben. Wij bieden een uitdagende baan waarin niet alleen de cliënt, maar ook jouw persoonlijke ontwikkeling centraal staat.

Stichting Empower biedt marktconforme arbeidsvoorwaarden gelinkt aan de Collectieve Arbeidsovereenkomst Sociaal Werk.

Lijkt het je wat om te werken in onze organisatie? Voor de volgende functies zoekt Stichting Empower regelmatig nieuwe collega’s:

29 maart 2021

Stichting Empower is een non-profit organisatie voor begeleiding van kinderen, jongeren en jong volwassenen met een Autisme Spectrum Stoornis (ASS) en/of ADHD. De begeleiding is gericht op het ontwikkelen van zelfredzaamheid, zelfstandigheid en een gezonde levensstijl. Door middel van bewegen en actief samenwerken overwinnen cliënten angsten, ervaren ze successen en ontwikkelen ze een positief zelfbeeld….

Bekijk vacature
4 februari 2020