De Empower kracht van Wilfred.

'Hulp vragen getuigt van kracht...’

Wilfred: 'Binnen Empower verzorg ik voornamelijk ambulante begeleiding van jongeren, jong volwassenen en ouders. Daarnaast hebben we een unieke samenwerking met de Ambelt in Zwolle, speciaal basisonderwijs. Kinderen gaan vanuit Empower stap voor stap weer naar school, waarbij zorg en onderwijs hand in hand gaan.'

Ik krijg kippenvel van succesverhalen... Zo begeleid ik een jongen die voorheen op zijn zolderkamer leefde en zich voornamelijk bezig hield met gamen. Het schrijnende was dat hij pleinvrees had en niet meer onder de mensen durfde te komen. Met hem werk ik intensief samen aan zijn zelfvertrouwen, om zijn angsten te overwinnen. We zijn inmiddels zover dat hij op zichzelf woont, vrijwilliger is bij een basketbalvereniging en twee dagen bij PostNL werkt. Dat noem ik oprecht een succes!

Bij Empower hanteren we vooropgestelde doelen en krijg je een vaste begeleider op een vast moment. Maar we leveren ook maatwerk. Want iedereen is uniek en heeft een andere zorgvraag. Zo schakelen we samen bij levensveranderingen en kijken we waar de behoefte op dat moment ligt. Van daaruit werken we verder.

Wilfred: 'Sta open voor hulp en volg je gevoel. Voelt iets niet goed? Doe het dan niet! Het is geen zwakte om aan te geven dat je hulp nodig hebt, het getuigt juist van kracht om te durven zeggen: ‘Ik red het even niet, kunnen jullie mij helpen?’

Geïnteresseerd?
Neem contact