Stichting Empower organiseert een hardloop clinic 4 Engelse mijlen tijdens hardloop festival Zwolle op 11 juni 2022.

Zaterdag 11 juni 2022 staat weer het gezelligste hardloopfestival van Nederland op het programma!

De loopgroep van Stichting Empower organiseert hiervoor 8x een hardloop training voor cliënten van

Stichting Empower. Ook niet cliënten, zoals je vader, tante of beste vriend zijn van harte welkom om samen te trainen voor dit sportieve event.

De eerste clinic start op 20 april 2022 en gedurende 8 weken werken wij toe naar een fantastisch resultaat!

+ Start woensdag 20 april

+ Deskundige begeleiding van Stichting Empower

+ 8x training op woendag van 19.00 – 20.00 uur

+ Startbewijs 4 Engelse Mijl of Halve Marathon

+ Medaille, wedstrijdshirt en deelnamefoto

+ Vrijdagavond 10 juni ‘Pasta Party’

+ Woensdag 15 juni afsluitende avond

Deelname voor cliënten van Stichting Empower

is gratis. De kosten voor niet cliënten zijn €95 p.p.

Voor vragen en deelname kun je mailen naar

onderstaande mailadres

Hardlopen voor en met jongeren met autisme is een succesvolle combinatie. Stichting Empower heeft al jaren een hardloopgroep voor jongeren met autisme. door de inzet van extra begeleiders is er aandacht voor iedereen en extra aandacht zorgt voor extra plezier. Het behalen van succes en daardoor een positief zelfbeeld ontwikkelen alleen en met anderen zijn daar belangrijke uitgangspunten.

Loop mee en ver leg je grenzen meld je aan!

Wil je mee doen? Neem dan contact op met running@stichtingempower.nl

Bekijk hier de flyer voor meer informatie